Geero E-Bike Online Shop

Az E-Bike evolúciója

Ahogy kezdődött ...

Két testvér - Két út - Egy cél

Michael és Thomas Rath karrierje más utakon folyt. Egyikük telematikai tanulmányokat folytatott, majd a karibi térségben eltöltött ideje alatt számos számítógépes céget alapított.

A másikuk sikeres gördeszkázó és világ utazó volt, aki már 18 éves korában motorizált "Pocket Bike"-okat árult az interneten. Ausztriába 7 év után tért vissza a sanghaji mérnöki irodából.

Közös vízió

A különböző karrierek ellenére, szenvedélyük által vezérelve mindkét testvér visszatért végül a szülői farmra, Dél-Stájerországba.

Mindketten vágytak ugyanis valamire. Arra, hogy valami sajátot hozzanak létre, és lássák ennek fejlődését. Mindkettőjük víziója, hogy jobban tegyék a dolgukat, mint a konkurensek, és ebből mindenki részesüljön.

Az E-mobilitás jobbá tétele

Michael és Thomas elhatározták, hogy megvalósítják vízióikat az e-mobilitás terén. Céget alapítottak, majd elkezdték tervezni és építeni az e-kerékpárokat szüleik gazdaságának egykori pajtájában.

Idővel megszületett a forradalmi elektromos kerékpár ötlete, amely első pillantásra fel sem ismerhető, mint olyan, de könnyen karbantartható, a legjobb elemekkel felszerelt, árban mégis páratlan.

És eljött az idő

A két testvér egy egész évet töltött el a Geero tervezésével. Mindent kritikusan kérdőjeleztek meg: a konkurens termékeket, a saját terveket ... Hol van potenciál? Mit lehetne javítani? Hol léphetnek fel problémák, és hogyan lehetne megoldani ezeket a tervezéssel? Mindent a semmiből teremtettek meg, prototípusokat készítettek és tesztelték azokat.

Végül egy olyan kerékpárt hoztak létre, amely az átgondolt tervezésnek köszönhetően új szintre emelte az elektromos kerékpárokat evolúciójukban.

A Geero fejlesztése

A Geero fejlesztése összesen egy évig tartott. Michael és Thomas kezdettől fogva tudta, hogy nagy kihívások elé néznek. Bár több éves tapasztalattal rendelkeztek már az elektromos kerékpárok építésében, mégis a Geero különleges formatervezése minden készséget megkövetelt.

Elsősorban az egyszerű karbantartás lehetőségére és a hő okozta teljesítményveszteség minimalizálására fókuszáltak.

Új elektromos rendszer

A teljesítményvesztés minimalizálása és a könnyű karbantarthatóság érdekében Michael és Thomas a kerékpár tervezése előtt először az elektromos rendszert fejlesztette ki. A legegyszerűbb megoldás az elektronikai egység motorba való beépítése, ez nem is kérdéses. Azonban ez hosszabb távon több problémát okozott, mint segített. A motor hőfejlesztése és az ezzel járó teljesítménycsökkenés, illetve az ezzel járó megbízhatóság is megkérdőjeleződött volna. Ráadásul a szervizelés során az elektronika nehezen lenne hozzáférhető.

Új elektromos rendszerre volt szükség. Thomas és Michael sok időt és pénzt fektetett bele, de végül elérték céljukat. Az üléscsőbe épített extra elektronikának köszönhetően megoldódott a hőelvezetés problémája, és ezzel egyidejűleg az egyszerű karbantartás is garantált lett.

 Tervezés, Súlyeloszlás és Szög

Az elektromos rendszer kifejlesztése után indult csak meg a formatervezés. Ismét az egyszerűség volt a legfőbb mottó, illetve az elektromos vezetékek a lehető legjobban keretbe való illesztése.

Az első számítógépes terveket prototípusként valósították meg, tesztelték, problémákat kerestek és javítottak. Újra és újra és újra. Thomas és Michael számos alkatrészt maga tervezett a Geero számára, mert a piacon semmi hasonló nem volt.

Végül a súlyoptimalizálásra és a geometriai beállításra fókuszáltak, elvégre minden Geero kerékpárnak optimálisan kezelhetőnek kell lennie a Low Point Gravity és a helyes szög által.

Számtalan prototípus, teszt és végtelen adaptáció után sikerült kialakítani karrierjük eddigi legjobb elektromos kerékpárját, ami nagyon átgondolt kialakításának köszönhetően árban is verhetetlen.

Kövessen minket: